•  м. Миколаїв, вул. Молодогвардійська, 36
    • +38 0512 59-07-07
    • averbukh63@gmail.com
    • +38 050 337-20-53
    •         

Что такое алкоголизм?

Пьянство - это систематическое употребление большого количества спиртных напитков в течение нескольких дней. Для этого состояния характерны интоксикация и психологическая зависимость, при которой человек не может бросить пить, и желание избавиться от похмельного синдрома.

Необходимо помнить о непредсказуемости эффектов ЛСД, непосредственно зависят от психологического настроя, дозировки, обстановки. Алкоголь лишь увеличивает непредсказуемость подобных эффектов, но усиливает эффект ЛСД. Высока вероятность безрассудных поступков с опасными последствиями для себя и окружения.

ВСА (взрослые дети алкоголиков) - это термин, с которым большинство из нас, вероятно, уже сталкивались. В Интернете и в массово публикуемых руководствах появляется все больше и больше статей о характеристиках этой группы и симптомах, с которыми она борется. 

Алкогольный цирроз печени — это самая тяжелая форма алкогольной болезни. Его суть в том, что нормальные работоспособные клетки (гепатоциты) отмирают под токсическим воздействием спирта, а на их месте формируется неэластичная фиброзная ткань, похожая на рубец.

Люди можуть вживати, щоб поспілкуватися, відсвяткувати чи розслабитися. Але алкоголь часто має сильний вплив на людей. Протягом всієї історії люди намагалися зрозуміти силу алкоголю і керувати нею. Чому алкоголь змушує людей діяти і відчувати інакше? Чому одні люди стають залежними, а інші – ні?

Реабілітація та кодування – найефективніше лікування залежності. Коли ви звертаєтеся в реабілітаційний центр за допомогою – неважливо, щодо лікування алкоголізму або наркоманії, – реабілітація завжди має низку переваг. Для більшості людей це єдиний спосіб позбутися від залежності.

У цій статті ми розповімо вам про наступне:

  • Чому так відрізняються ціни на лікування алкоголізму?
  • Скільки коштує лікування від алкоголізму?

Чому ціни такі різні? Зазвичай на лікування алкоголізму ціни варіюються, тому що все залежить від ступеня тяжкості окремого випадку. Для одного пацієнта, можливо, буде достатньо кількох процедур з дезінтоксикаційними крапельницями. А для іншого цього може не вистачити.

Також ціновий показник буде залежати від тривалості лікування і кількості медикаментів, що буде використано. Але ми, звичайно, надамо вам наш базовий прайс-лист, щоб ви могли орієнтуватися та підрахувати всі витрати до запису на певну процедуру.

Зауважимо, що проблема алкоголізму розвивається через складний взаємозв'язок між генетикою, навколишнім середовищем і можливостями. А іноді він розвивається настільки повільно, що його прогрес важко побачити. Один легкий напій з друзями або колегами по роботі перетворюється на три або чотири склянки спиртного на день. А потім – на потребу пити алкоголь за сніданком, обідом і вечерею. Іноді люди відчувають необхідність постійно вживати алкоголь або ж фізичну втому від потягу до спиртного. Це є явною ознакою алкозалежності.

У кожної залежної від алкоголю людини є своя особиста історія. І схожих немає. Фактично є три найосновніших підтипи алкоголізму.

  • Запійний. У цьому стані людина тривалий час вживає спиртні напої. Причина – неконтрольований потяг до міцних напоїв. Запій може тривати 2-3 дні, а також і місяць або кілька місяців. 
  • Таємний. Суть такого алкоголізму в тому, що люди вживають неміцний алкоголь і розбавляють його з іншими напоями. Найчастіше під такий тип потрапляють жінки. Тому що бути напідпитку «на публіці» непристойно. Доводиться приховувати.
  • Хронічний – це вже хвороба, яка наслідує людину, що випиває, тому що вона не може чинити опір потягу до алкоголю. Наслідки можуть бути найсерйознішими. Звичайно ж, хронічний алкоголізм найскладніше вилікувати, але це можливо.

Скільки коштує лікування від алкоголізму?

А тепер давайте розглянемо наш прайс-лист. 

ЛІКУВАННЯ АЛКОГОЛЬНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ

Первинна консультація у всіх лікарів клініки - БЕЗКОШТОВНО!

Консультація у лікаря нарколога - анонімні!!

Виведення із запою:

дезінтоксикаційна крапельниця

560 грн.

Медикаментозне кодування:

2 200 грн.

Імплантація препарату (підшивання)

2 800 грн.

Виведення із запою + кодування

2 400 грн.

Участь в групах анонімних алкоголіків і анонімних наркоманів - безкоштовно

Щосереди / суботу о 18.00 за адресою: м.Миколаїв, вул. Молодогвардійська, 36

КОНСУЛЬТАЦІЇ СПЕЦІАЛІСТОВ

Консультація психотерапевта:

1 – я консультація 

які проходять лікування від алкогольної та наркотичної залежності

 

350

Прийом

500

КОНСУЛЬТАЦІЇ ІНШИХ ФАХІВЦІВ

Невропатолог - лікар вищої категорії

220 грн.

Психотерапевт - лікар вищої категорії

500 грн.

Психіатр - лікар вищої категорії

500 грн.

Мануальний терапевт

Лікування захворювань хребта (остеохондроз, міжхребцеві грижі, спондильоз, протрузії) - лікар вищої категорії

 

 220 грн. 

ВИВЕДЕННЯ ІЗ ЗАПОЮ - можливий виїзд на будинок (за попередньою домовленістю з лікарем)

 

Зауважимо, що перша консультація у всіх наших фахівців - БЕЗКОШТОВНА. Якщо вас цікавить лікар-нарколог, то консультації в нього анонімні. АЛЕ, ціни можуть змінюватися і краще уточнити їх за номером +38 050 337 20 53.

Також, якщо у вас немає можливості приїхати до фахівця особисто, можна зв'язатися з ним по скайпу онлайн.

Бажаєте анонімне лікування алкогольної залежності?
Тоді ви потрапили за адресою.

 

Не всі пацієнти хочуть, щоб знали про їхню проблему. Деяких це пригнічує, і вони не хочуть навіть починати лікуватися. Але анонімне лікування алкогольної залежності для того і є, щоб якомога менше людей дізналися про проблему хворого.

Підведемо підсумки. У цій статті ми розглянули вартість кодування від алкоголізму та інші процедури боротьби з алкоголізмом в нашій клініці. Наш лікар-нарколог має багаторічний досвід і знає, як допомогти кожному. Найголовніше, щоб позбавитися від цієї згубної звички, – це бажання. Пацієнт повинен сам вирішити позбутися від вживання алкоголю і зробити певні кроки. Звертайтеся в нашу клініку, записуйтеся на консультацію і прийом за номерами телефону нижче.

 

Вас також може зацікавити:

 

Підлітки часто вживають алкоголь і все частіше роблять це з ризиком. Наприклад, в Європі майже всі (більше 9 з 10 учнів) у віці від 15 до 16 років вживали алкоголь у своєму житті, починаючи в середньому одразу після 12,5 років.

Дані проекту Європейського опитування учнів щодо вживання алкоголю та інших наркотичних речовин (ESPAD) 2003р. року показали, що середня кількість алкоголю, що вживали підлітки у віці від 15 до 16 років в останній раз, становила 60 г (шість порцій).

Діти та підлітки більш уразливі до алкоголю, ніж дорослі. Крім того, що вони зазвичай фізично менше, їм не вистачає досвіду вживання алкоголю, і вони не знають його наслідків. У них немає контексту або орієнтиру для оцінки або регулювання, скільки можна вживати алкоголю. І, більш того, вони не виробили толерантність до нього.

З середнього підліткового віку до раннього дорослішання спостерігається значне зростання кількості та частоти вживання алкоголю, а також пов'язаних з ним проблем. Ті, у кого вищий рівень вживання в підлітковому віці, зазвичай, мають більш важку алкогольну залежність і наслідки алкоголізму. Серед них:

  • - слабке психічне здоров'я;
  • - низький рівень освіти;
  • - підвищений ризик злочинності в ранньому дорослому віці.

У підлітковому віці алкоголь може призвести до структурних змін в частині мозку, яка бере участь в процесі навчання, а у великих кількостях може невідворотно погіршити розвиток мозку.

Наслідки алкоголізму у дітей підлітків:

  • - часті травми;
  • - смерті в автокатастрофах внаслідок нетверезого водіння;
  • - самогубства; 
  • - депресії;
  • - пропуски занять і зниження успішності;
  • - втрата пам'яті;
  • - бійки;
  • - матеріальний збиток в сім'ї;
  • - критика однолітків і розрив дружби;
  • - зґвалтування на побаченнях і незахищені статеві акти, що піддає людей ризику захворювань, що передаються статевим шляхом, ВІЛ-інфекції та незапланованої вагітності.

Тому в цій статті розглянемо, який вплив реклами і засобів масової інформації на вживання алкоголю підлітками в майбутньому.

МЕТОДИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ. Був проведений пошук інформації в MEDLINE, Кокранівській бібліотеці, Sociological Abstracts і PsycLIT з 1990 по вересень 2008 року, доповнений в Google Scholar, ручний пошук в ключових журналах і списках посилань виявлених статей та ключових публікацій. Вибрали лонгітюдні дослідження (дослідження протягом тривалого часу), які оцінювали схильність людей до комерційних комунікацій і засобів масової інформації та алкогольної поведінки на вихідному рівні. А також алкогольну поведінку при подальшому спостереженні.

Учасниками були підлітки віком від 18 років і молодше. Були проведені як особисті інтерв'ю з підлітками 13 і 15 років, комп'ютерне обстеження з 18-річними, так і письмове опитування.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Критеріям включення відповідали 13 лонгітюдних досліджень, в яких загалом брало участь більше 38 000 молодих людей. У дослідженнях вимірювалася схильність до реклами та просування за різними напрямками, в тому числі оцінки обсягу засобів масової інформації та реклами, володіння фірмовими товарами, відгук і сприйнятливість, а також одне дослідження витрат на рекламу.

Термін спостереження становив від 8 до 96 місяців. В одному дослідженні повідомляли про результати в різні моменти часу: 3, 5 і 8 років. Дванадцять з тринадцяти досліджень дійшли до висновку щодо впливу на подальше вживання алкоголю. Існували відмінності в силі асоціації та ступеня, в якому контролювалися потенційні чинники, що спотворюють.

13-е дослідження, під час якого перевіряли вплив зовнішньої реклами, розміщеної біля шкіл, не виявило впливу на вживання алкоголю, але показало вплив на наміри його вживати.

ВИСНОВКИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Лонгітюдні дослідження незмінно припускають, що вплив засобів масової інформації та комерційних комунікацій на алкоголь пов'язаний з ймовірністю того, що підлітки почнуть вживати алкоголь. А також мають вплив на збільшення кількості алкоголю, що вживають ті, хто вже п'є.

Реклама алкоголю: користь чи шкода

Реклама алкоголю – один з багатьох факторів, які можуть спонукати молодь до вживання алкоголю. Для молодих людей, які ще не почали пити, на їхні очікування впливають припущення про пияцтво серед підлітків, а також спостереження за вживанням алкоголю батьками, однолітками та моделями поведінки, які показують у засобах масової інформації.

Дослідження пов'язують вплив зображень вживання алкоголю в засобах масової інформації з формуванням у дітей та підлітків позитивних очікувань від вживання алкоголю (Austin and Knaus, 2000; Austin et al., 2000).). Молоді люди з більш позитивною емоційною реакцією на рекламу алкоголю мають більш сприятливі очікування щодо його вживання. Вважають, що вживання алкоголю більш поширене серед однолітків і дорослих, які не мають наміру пити зараз, а в дорослому віці.

Наприклад, привабливість реклами пива, що сприймається дітьми віком від 10 до 17 років, є функцією позитивних афективних реакцій.

Симпатія до певних елементів, представлених в рекламі пива, – гумору, анімації та популярної музики – значно сприяє загальній привабливості цих рекламних оголошень і, як наслідок, ефективності реклами, яка визначається наміром придбати продукт і бренд, що просувають у рекламі. Однак, ці дослідження не встановлюють, чи дійсно реклама алкоголю впливає на поведінку молодих людей щодо вживання алкоголю. Відповідь на це питання вимагає або експериментальних досліджень, які неможливі з етичних причин, або систематичного спостереження за ефектами реального світу.

Один з підходів до спостереження – це пошук кореляцій між кількістю реклами алкоголю і кількістю алкоголю, що вживається, в конкретній юрисдикції з використанням економетричних методів.

Передбачається, якщо реклама дає ефект, рівень споживання алкоголю повинен відображати тимчасові коливання обсягу реклами. Однак встановити такий зв'язок проблематично через низку причин.

  • По-перше, підрахунки кількості реклами, які зазвичай містить витрати на рекламу, розрізняються у точності та повноті.
  • По-друге, аналіз залежить від побудови складної моделі, яка описує значення для всіх різних змінних, в тому числі з ціною, обмеженням на вживання алкоголю і наявного доходу, а також рекламу, які можуть бути замішані.
  • По-третє, необхідно враховувати тривалість рекламного впливу: потужна кампанія може продовжувати впливати через роки після її першого розгортання. Дійсно, рекламодавці свідомо намагаються посилити ці довгострокові ефекти від брендів.
  • По-четверте, що є найбільш важливим, враховуючи нашу увагу до підлітків, вимірювання загального обсягу реклами не обов'язково дають точну картину впливу на молодь.

Щоб зосередити увагу на молоді, необхідно проводити дослідження безпосередньо з нею. Такі дослідження бувають двох видів: поперечного та поздовжнього.

  1. ПОПЕРЕЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: роблять висновок впливу реклами (обізнаності та/або вдячності) і рівня вживання алкоголю та шукають кореляції між ними. Однак, вони залишають відкритою можливість того, що будь-яка кореляція з більшою ймовірністю відображає вживання алкоголю, що спонукає молодих людей проявляти інтерес до реклами, і навпаки.
  2. ПОЗДОВЖНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: приймають дебати на крок вперед шляхом вимірювання впливу в момент часу A, і як це стосується до вживання в момент часу B. За умови, що потенційні фактори, що впливають на ситуацію (наприклад, пияцтво однолітків і батьків), контролюються, будь-яка кореляція вказує на причинний зв'язок. Тому в цьому огляді основну увагу приділяють лонгітюдним дослідженням за участю молоді. Він заснований на оглядах, проведених Джерніганом (2006), Смітом і Фокскрофт (2007) і Бутом та ін. (2008).

ПІДСУМКИ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ. Виявлено переконливі докази зв'язку реклами алкоголю з його споживанням серед молоді, яка його не вживає, і підвищеним вживанням алкоголю серед їхніх однолітків. Ці дані отримані з високоякісних поздовжніх досліджень і підтверджуються більш слабкими поперечними дослідженнями. Ми в житті напевно недооцінюємо вплив більш широкої реклами і маркетингу алкоголю.

Джерело https://academic.oup.com/alcalc/article/44/3/229/178279?searchresult=1#1612984

 

Вас також може зацікавити:

 

На каком бы этапе лечения вы не находились, анонимное лечение алкоголизма в Николаеве – всегда хорошая идея. Это помогло многим зависимым людям достичь и поддерживать выздоровление.

Около половины людей, употребляющих алкоголь страдают похмельем. Наиболее частыми и наиболее серьезными симптомами похмелья являются усталость (95,5%) и жажда (89,1%). Факторный анализ выявил более 10 факторов похмельного синдрома. Они пагубно влияют на жизнь употребляющего.

АЛКОГОЛЬ - пагубный напиток и все больше и больше людей становятся зависимыми от него. Вы много пьете, не контролируя дозировку? Пропускаете рабочие часы или учебу? Это показатель психологической зависимости; единственная разница - это этап. У людей разные характеры, поэтому есть много способов бросить пить. Некоторые говорят, что они могут контролировать себя, и им удается бросить пить в течение короткого периода времени. Другие нарушают правила и страдают до конца своей жизни. Почему? По-видимому, это зависит не только от мотивации, но и от окружающей среды.

И в этой статье мы поговорим о том:

Задати запитання

Клиника Доктора Авербуха А.И. - задать вопрос